Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Happy New Year - 2012

Καλή χρονιά και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος! Να είμαστε καλά όλοι μας, υγεία πάνω από όλα και όλα τα υπόλοιπα θα τα βρούμε! Προχθες που έφευγε το 2011 είπα μια βλακεία μιλώντας με έναν δικό μου άνθρωπο, ότι θέλω να φύγει το έτος αυτό, γιατί ήταν χάλια. Εε, λοιπόν, χαζομάρα είπα, μάλλον γιατί θυμήθηκα όλα αυτά που συμβαίνουν στα πολιτικοοικονομικά και είναι χάλια πραγματικά... Ωστόσο, μια χαρά χρονιά ήταν τελικά τώρα που το σκέφτομαι, για μένα τουλάχιστον, χρονιά-σταθμός που δεν θα την ξεχάσω ποτέ! Άλλαξε η ζωή μου, πήγε παρακάτω, με πολλούς τρόπους, σε πολλά επίπεδα, όμως όταν κάτι αλλάζει, αλλάζει πάντα για καλό, ακόμα κι αν στην αρχή δεν βλέπουμε ότι είναι καλό. Κάποτε τις φοβόμουν πολύ τις αλλαγές, ακόμα είμαι διστακτική στην αρχή σε αυτές, δεν θα πω ψέματα, όμως δεν τις φοβάμαι πια. Ο Θεός μου αποδεικνύει κάθε μέρα ότι δεν χρειάζεται να τις φοβάμαι, γιατί όταν ξέρεις τον εαυτό σου ή όταν θες πολύ να τον μάθεις, δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε βοηθήσει να είναι καλές οι αλλαγές! Δεν μπορώ να πω ποιο είναι το σημαντικότερο γεγονός του 2011, όλα τα μεγάλα ήταν και σημαντικά, σίγουρα η λέξη της χρονιάς ήταν ΑΛΛΑΓΗ! Τώρα περιμένω με πολλή αγωνία, χαρά και προσμονή όσα έχει να μου προσφέρει το 2012, ελπίζω τη σταθεροποίηση των αλλαγών και την εδραίωσή τους! Κι ό,τι άλλο θέλει ο Θεός!

Καλή μας χρονιά λοιπόν!!!


YΓ: Σήμερα γιορτάζει η αδελφούλα μου, Χρόνια πολλά Φαιόνι μου!!!!

Έφτιαξε που λέτε η μητέρα σήμερα ένα χοιρινό με ρόδι και μέλι... πολύ μαλακό, δεν το συζητώ... και ωραία, πηχτή σάλτσα... η συνταγή από εδώ:
http://www.megatv.com/pareastinkouzina/default.asp?catid=24816#toppage

και η φωτό από αυτό που έγινε κι έμεινε:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου