Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Ένα "αστέρι" που το λένε Δία

Δεν χάθηκα, εδώ είμαι! Ακμαιότατη και ακέραιη! Χαρούμενη και με μια γλυκιά αίσθηση στα χείλη... Ο λόγος; Ανακάλυψα τη μαγεία του ΔΙΑ! Του πλανήτη ντε! Αν κοιτάξετε στον ουρανό τη νύχτα, θα τον δείτε, δεν θυμάμαι σε ποιά κατεύθυνση, να είμαι ειλικρινής, δεν κοίταζα πού ήταν, αλλά το ότι ήταν πολύ φωτεινός, μεγάλος και λαμπερός πλανήτης, μολονότι φαίνεται για αστέρι... Ό,τι και να είναι, είναι κουκλί! Τον παρατηρούσα χθες, και θέλω να τον βλέπω κάθε βράδυ, ευτυχώς φαίνεται πολύ ξεκάθαρα από το στενό μου μπαλκονάκι, παρόλα τα πολλά φώτα στο δρόμο! Τον έχετε παρατηρήσει ποτέ; Πόσο καιρό έχετε να κάνετε αστράδα; Αααα, δεν θέλω να τα ξεχνάμε αυτά, είναι σημαντικά, είναι μέρος της ζωής μας, της μέρας και περισσότερο της νύχτας μας. Μη με ρωτάτε γιατί τόση πώρωση με το Δία, θα χω και γω τους λόγους μου, δείξτε μου κατανόηση, στοργή και προδερμ! Δεν παίζει πάντως, στην προηγούμενη ζωή μου μάλλον θα ήμουν κι εγώ πλανήτης, ποιός είναι ο κοντινότερος του Δία; Δεν ξέρω! Σ' αυτή τη ζωή όμως, τι γίνεται ρε παιδιά; Οψόμεθα!

Μα, δείτε τον λίγο, έχει μια γοητεία, ένα class! Τι πλανήτης Θεέ μου!
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AF%CE%B1%CF%82_%28%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%82%29

Στα αστρολογικά, λέει, ο Δίας δείχνει την εξέλιξη και την εσωτερική μας δύναμη! Τυχαίο; Δεν νομίζω... Τάκη! :)


2 σχόλια:

  1. Χτες κοιταγα κι εγω τυχαια τον Δια, τον εχω δει και με τηλεσκοπιο κι αυτον και τους δορυφορους του...
    http://www.astrovox.gr/forum/album_pic.php?pic_id=11075

    Αλλα προτιμω παντα τον Κρονο =)

    http://www.astrovox.gr/forum/album_pic.php?pic_id=12555

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι εε;; καλος κι αυτός, αλλά θα μου επιτρέψετε να μείνω στο Δία μου! έχω τους λόγους μου!χεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή