Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Αυτό το καλοκαίρι!

Τελικά νομίζω έκανα μια σοφή κίνηση σήμερα! Έμεινα συνειδητά στο σπίτι με τον καύσωνα, παρέα με τον ανεμιστήρα και τον λιγοστό αέρα που φύσαγε έξω.. κι από ότι ακούω και διαβάζω, έπραξα σοφά! Πολλή ζέστη λέει είχε και άπνοια. Μωρέ και μέσα κι έξω άπνοια είχε σήμερα, δεν ήταν και ιδιαίτερα καλή μέρα! Αλλά τώρα που κάνω κινήσεις και ξεσηκώνομαι, νομίζω ότι όλα θα πάνε καλύτερα! Ω ναι, όλα θα πάνε καλά! Θα το δείτε! Για σηκωθείτε όλοι από καναπέδες, ντιβάνια, ντιβανοκασέλες, πολυθρόνες που λεει κι ο Λιακόπουλος! Όλοι έξω! Υπάρχει ζωή εκεί έξω που μας περιμένει κι εμείς καθόμαστε! Πάμε να βάλουμε στο τέρμα το τραγουδάκι το ωραίο και το ανάλαφρο, αλλά πάντα με νόημα!




Στιχοι : Θάνος Παπανικάλου,Αδάμαντας
Μουσική: Γιωργος Σαμπανης
Πρωτη Εκτελεση: Γιωργος Σαμπανης


Αν μου πεις σ'αγαπώ θα 'ναι ψέμα
Σου'χει φύγει εδώ και καιρό
Μα έλα που και χωρίς εσένα
Έμαθα να ζω

Δεν ακούω πια ούτε λέξη
Ό,τι πω, ό,τι θέλω εγώ
Η καρδιά μου λοιπόν θα διαλέξει
Ποιο είναι το σωστό

Συνεχώς καλά περνάω
Μες στα μάτια σου όσο κοιτάω
Βλέπω κάτι που μου θυμίζει
Κάτι που μισώ
Συνεχώς καλά περνάω
Και στα χάλια μου σε ζητάω
Μα αποφάσισα απόψε
Να ελευθερωθώ

Γιατι
Αυτό το καλοκαίρι
Επιτέλους θα μου φέρει
Όσα δεν μπορείς να δώσεις εσύ
Αυτο το καλοκαίρι
Είναι σίγουρο οτι ξέρει
Πως η αγάπη σου δεν είναι αρκετή
Αυτό το καλοκαίρι τα χει ήδη καταφέρει
Να με πάει μακριά σου να βρω
Έναν έρωτα αλήτη που μοσχοβολάει τεκίλα
Κι έχει σπίτι μέσα στον ουρανό,στον ουρανό
Το καλοκαίρι αυτό στον ουρανό

Για την ώρα αραχτος στην αιώρα
Οι επιθυμίες μου ειναι ελαχιστες οποτε τα'χω ολα
Τη δίψα μου καλύπτει με δροσιά η σερβιτόρα
Και οσο για τα υπολοιπα, το καθε τι στην ωρα του
Βρισκομαι εκει στο βαθος μακρια απ'το πλανο
Ηλιος,ζέστη,θάλασσα,ξυπόλητος στην άμμο
Αφού ειμαι άνθρωπος τη γη μου απολαμβάνω
Έλα ρε μ'ακούς δεν έχω σημα και σε χάνω..

Αν μου πεις σ'αγαπώ θα 'ναι ψέμα
Απο'κεινα που ξερεις να λες
Απο'κεινα που ειπες σε μενα
Σημερα και χθες
Ενα οσκαρ λοιπον μου θυμιζει
Ποιος ο ρολος που ειχες εδω
Καληνυχτα λοιπον σου αξιζει
Αλλος κι οχι εγω

Συνεχώς...

Ελα μ'ακους,εγω σ'ακουω καμπανα
Ειμαι εδω κι εξερευνω σαν βάσκο Ντε Γκαμα
Μπηκα σ'ενα παιχνιδι φιλε μου αλλο προγμα
Τραβηξα βαλε ομως εφυγα με νταμα
Θα μεινω εδω απ'οτι βλεπω για καιρο
Αφου καιρο δεν ειχα για να παιξω το ξυστο
Ειπα να δω τι βλεπουν οι ανθρωποι στην τυχη
Για να βαλω τελος στο παραμυθι,ωω ναι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου