Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Λαχταριστή σαλάτα με κρέμα μπαλσάμικου!

Μολονότι δεν το συνηθίζω, διέκοψα το φαγητό μου για να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου! Τις τελευταίες μέρες, επειδή έχουμε πάρει 1-2 κιλάκια στα μπουτάκια, έτρωγα πρωτεΐνες μόνο! Χωρίς φρούτα, λαχανικά, υδατάνθρακες κτλ. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα! Όμως... Επειδή δεν είδα τα αποτελέσματα που ήθελα κι επειδή είχα γίνει μουρτζούφλα και κακόκεφη χωρίς λόγο, τα πήρα στο κρανίο και αποφάσισα να φάω σήμερα το βράδυ μια γερή σαλάτα να έρθω στα ίσα μου, με το μαρουλάκι μου το πράσινο πράσινο! Εν τω μεταξύ, είχα πάρει πριν από καιρό, μια κρέμα μπαλσάμικου, όχι το απλό ξύδι μπαλσάμικου, μια κρέμα του που την έψαχνα πολύ καιρό, γιατί την είχα φάει σε μαγαζί κι είχα ξετρελαθεί, αλλά περίμενα να βγουν τα μαρούλια για να τη δοκιμάσω γιατί σε ντομάτα δεν ξέρω πόσο καλή είναι. Η συνταγή της ευτυχίας μου απόψε λοιπόν είναι απλή:

  • 1 μαρούλι πλυμμένο και κομμένο σε μεγάλα κομμάτια με το χέρι
  • 1κ.σ ελαιόλαδο (όχι κι απαραίτητο από ό,τι βλέπω)
  • 2-3 κ.σ κρέμα μπαλσάμικου ή όσο ξινό το θέλει ο καθένας
  • αλάτι, πιπέρι
  • γραβιέρα ή παρμεζάνα τριμμένη μέσα και κομματάκια απέξω για ντεκόρ
  • λίγα καρύδια χοντροκομμένα

Είχα καιρό να φάω τόσο νόστιμη σαλατούλα και τη γουστάρω τρελά, γι αυτό και την ποστάρω! Τρελή ισορροπία αλμυρού, ξινού κι ολίγον γλυκού, καθότι η κρέμα είναι ελαφρώς γλυκιά!

Καλή μου όρεξη! Δοκιμάστε την, δεν θα χάσετε!

* την κρέμα μπαλσάμικου την βρήκα με ψάξιμο στον Σκλαβενίτη και μετά το άνοιγμα θέλει ψυγείο!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου