Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Best birthday ever!

Today, έχω τα γενέθλια μου, γίνομαι 25 ετών! Όπως μου επισήμανε και η φίλτατη αδελφούλα μου ζω το 1/4 ενός αιώνα ήδη! Ε ρε γλέντια! Τα γενέθλια μου φέτος ήταν ιδιαίτερα, πολύ ξεχωριστά, πρωτόγνωρα, μαγικά, ανέλπιστα όμορφα! Δεν γιόρτασα ακριβώς σήμερα γενέθλια, γιορτάζω γενικώς εδώ και τρεις μέρες, το απαιτούν οι περιστάσεις, το φωνάζει η καρδιά μου! Η αδελφή μου μου έφτιαξε ένα ωραιότατο cheesecake oreo, οχι τιραμισού, cheesecake είναι... μερικοί μερικοί τα μπερδεύουν! Έκανα πολλά κι ενδιαφέροντα αυτές τις μέρες, έφαγα, γέλασα, περπάτησα, μαγείρεψα, ένιωσα ελεύθερη και πάνω από όλα ευτυχισμένη! Ευτυχισμένη με απλά πράγματα, κι αυτό θέλω να τονίσω σε αυτή την ανάρτηση. Δεν χρειάζεται να έχεις πολλά λεφτά για να είσαι ευτυχισμένος, αρκεί να νιώθεις καλά μέσα σου και να έχεις την οικογένεια σου ή φίλους ή τον άνθρωπο σου να σε φροντίζει, να σε προσέχει, να κάνει τις απλές και καθημερινές στιγμές κάτι πολύ ξεχωριστό και καινούργιο, μολονότι είναι το πιο συνηθισμένο πράγμα στον κόσμο! Επίσης συνειδητοποιώ μέρα με τη μέρα πόσο δυναμώνουν τα συναισθήματα, πόσο πιο βαθιά γίνονται όσα νιώθεις για τον άλλον και για όλα αυτά αρκούν πάλι απλές καθημερινές κινήσεις που είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά... Δώστε σημασία σε αυτές τις λεπτομέρειες, καμιά φορά αυτές δίνουν την ουσία...

Παραθέτω φωτογραφίες από τις γενέθλιες μέρες, δεν γιόρταζα μόνη μου...

Cheesecake oreo by faioni... γιάμι!



Επίσης...

  
Ένα για μένα.. ένα για σένα... 


 Δεν θα μπορούσα βέβαια να παραλείψω ένα τραγικό τραγούδι που κυριολεκτικά με ανάγκασε η αδελφή μου να ακούσω προχθές, που είναι λέει το καινούργιο χιτ της εποχής...



Γαμώτη... Δεν είμαστε καλά, παιδιάααααααααααααααα!!!
Γιάννη, αυτός ο κόσμος πραγματικά θα μας τρελάνει!
Μπρρρρρ....

2 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι να περνάς πάντα τέτοια τριήμερα με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε, με τιραμισού, με παγωτά, με εκλεράκια και σουδάκια και με πολλή... πάρα πολλή ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμα βοηθήσεις, η ευχή σου για μένα θα πραγματοποιηθεί... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή