Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Μέρες είναι, θα περάσουν!

Δεν ξέχασα το blog μου, δεν το παράτησα, απλώς είχα πολλά στο νου μου τις τελευταίες μέρες , γίνονται και διάφορα κι έτσι έμεινα μακριά σου, αγαπημένο μου blogaki! Σήμερα γράφω γιατί συνειδητοποίησα μερικά πράγματα που φαίνονται απλά, αλλά έχουν πολύ γούστο να τα καταλαβαίνεις στην ουσία τους. Έχω μια συνήθεια εδώ και χρόνια, ως γνήσια Παρθένος που στην καθημερινότητα και στη δουλειά φτιάχνει και ακολουθεί πιστά ένα πρόγραμμα, να δημιουργώ ένα είδος προγράμματος, σαν ημερολόγιο στο οποίο κυκλώνω τις σημαντικές μέρες του επόμενου διαστήματος που κάτι σημαίνουν για μένα, είτε γιατί κάτι έχω να κάνω, κάτι έχω να θυμηθώ, κάτι θα συμβεί εκείνες τις μέρες κι είναι ωραίο να ξέρω μετά ότι αυτές οι μέρες πέρασαν κτλ. Έφτιαχνα, λοιπόν σήμερα ένα τέτοιο πρόγραμμα και παρατήρησα μερικά πράγματα. Πρώτον, είναι πολύ μικρό σε σχέση με τα όσα έφτιαχνα μέχρι πρότινος, δηλαδή ουσιαστικά ξεκινάει από αύριο και τελειώνει τέλη Σεπτεμβρίου! Συνήθως τα προγράμματά μου ήταν για δυο μήνες και... Γι΄αυτό πάντα όταν τα έφτιαχνα ήταν και μαζεμένα, και παρόλο που ήταν πολύς καιρός έδειχνε ένα πυκνό πράγμα που λίγο με έπνιγε. Τώρα είναι αραιογραμμένο και μοιάζει τόσο μικρό... Δεύτερον, συνειδητοποίησα ότι είναι μόλις 6 εβδομάδες... Μέχρι πριν από λίγο καιρό, αυτά που μετρούσα για να περάσει ένα διάστημα που ήθελα ήταν πάνω από 10 εβδομάδες, μου φαινόντουσαν ατέλειωτα και πίστευα ότι ο χρόνος δεν θα τελειώσει ποτέ! Αλλά τώρα νιώθω ότι είναι λίγο το χρονικό διάστημα και θα περάσει και σύντομα, γιατί υπάρχουν άλλα, που μας περιμένουν στη γωνία, να πάρουν το ρόλο τους, τη θέση τους στη ζωή μας, εν προκειμένω στη ζωή μου! Θα κάνω λοιπόν κι εγώ σαν τους αστρολόγους και θα πω:

Σημαντικές μέρες στο επόμενο διάστημα: 27/8, 30/8, 5/9, 8/9, 9/9, 10/9, 12/9, 14/9, 20/9, 23/9, 29/9, 30/9.

Μέρες που χρειάζεται προσοχή, συγκέντρωση, τύχη, πίστη, θετική σκέψη, προσπάθεια, μέρες που χρειάζεται απλώς αγάπη και καλή διάθεση! Ό,τι και να θέλουν οι μέρες που έρχονται και οι μέρες που θα έρθουν... θα είμαι εδώ, πρώτα ο Θεός, να τις ζήσω, να τις απολαύσω, να τις αντέξω, να τις περάσω! Κι όλα θα πάνε καλύτερα μετά!

Κάντε κι εσείς ένα προγραμμάτι, ακούτε και την παλιά Παρθένο, κάτι ξέρει, βοηθάει το πρόγραμμα! Κι όταν περνάει η μέρα, σβήστε την με μανία κι ανακούφιση που έφυγε, αν σας ταλαιπώρησε! Και σκεφτείτε θετικά, έφυγε, δεν μπορεί να ξανάρθει, την έχετε ήδη εκδικηθεί, αν ήταν κακιά μαζί σας! Δεν μπορεί να σας ξαναενοχλήσει, ΠΕΡΑΣΕ!!!

Καλημέραααααααααααααααααααααααααααααα!!!

2 σχόλια:

  1. M' αυτά που συμβαίνουν, έχω την αίσθηση πως αρκετές ημερομηνίες από τις παραπάνω που αναφέρεις, θα αλλάξουν ή έχουν αλλάξει ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, ούτε τη γνώμη άλλαξε ούτε την κεφαλή του! λεει μια παροιμία, μπαρδόν, δεν υπονοώ κάτι! Όντως οι μέρες άλλαξαν, αλλά η ζωή είναι πολύ ωραία ακόμα κι όταν έχει αλλαγές που σε αναστατώνουν! Αυτό την κάνει γλυκύτερη... right?

    ΑπάντησηΔιαγραφή