Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Μαυρίλα τέλος!

Μαυρίλα τέλος! Κοντινούς στόχους, βραχυπρόθεσμα όνειρα, εφικτά, προσιτά! Μεγάλη μέρα η 18η Ιανουαρίου! Ας ελπίσω το καλύτερο, θα προσπαθήσω γι αυτό, θα προσεύχομαι γι αυτό, θα το πετύχω!  Κι αν χάσω την αισιοδοξία μου ξανά, δεν πρέπει να με συνεφέρει κανένας παρά μόνο ο εαυτός μου! Μεγάλο στοίχημα!

Κι όπως λέει και το τραγούδι:

"Σ’ ό,τι και να κάνω βάζω πάντα την ψυχή
σύντροφος πιστός ναι σε κάθε μου στιγμή
όλα όσα έκανα και όλα όσα έχασα
μ’ όλο μου το είναι τα κυνήγησα δεν ξέχασα
είμαι μαχητής και το ξέρω απ’ την αρχή
στο παιχνίδι αυτό δεν αντέχουνε πολλοί
όσο δυναμώνουν οι παλμοί κι οι σφυγμοί
δε θα αφήσω το όνειρο ποτέ μου να χαθεί
ειμαι απ’ τους ανθρώπους που δουλέυουν νύχτα μέρα
και όταν βλέπουν στόχους τα κάνουν όλα πέρα
έχω ένα όνειρο κοιτάω μόνο μπροστά
δεν το αφήνω να χαθεί τα κάνω όλα σωστά
εφτασα ως εδώ χάνω ό,τι κερδίζω
με πάθος ό,τι βρω την τύχη μου ορίζω
έχω τώρα πια μια και μόνο επιλογή
να κάνω αληθινό ό,τι εχω φανταστεί".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου